-

Hittade 2 sovande katter i min säng när jag kom hem idag, dom brukar inte gilla varann så värst mycket annars men där låg dom och myste iallafall, haha!

Och nu äger jag en iphone, är så jävla lycklig. :D Hatar min HTC så grymt mycket. Har nog lite för mycket på den med. Laggar ju fast hela tiden så får starta om den 5 gånger om dagen ungefär. Men imorgon(tror jag) så kan jag börja använda min iphone. Glad tjej idag iallafall!

Hade sjukt mysigt på stan med Sonja, åt pommestallrik, köpte skal till hennes iphone och bara hade det mysigt! Älskar den tjejen alltså♥ Dagen kunde hursomhelst inte bli bättre. Puss på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Julia

hej!

allt bra?:)

2011-12-26 @ 18:46:30
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Anonym

har de hänt nåt annat bra eller..verkar ju som om du är sjukt happy!?:D

2011-12-26 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0