Spelat spel

Lägger upp bilder från idag imorgon istället, men idag har vi iallafall pyntat julgranen och fått 2 gemensamma julklappar av mamma och pappa. Ett sällskapsspel som heter "ryktet går". Det är faktiskt jätteroligt, haha. Så vi har suttit hela kvällen och spelat det spelet, mysigt. Fick en fråga om jag kunde visa vad jag köpte på stan idag och vad jag bytte med angelica! Och visst kan jag göra det, men gör det imorgon istället för har lite andra saker som jag måste göra nu! Uppdateringen har varit ganska kass dom senaste dagarna, men det kommer att bli bättre med det! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0