Hej people!

'
Har nyss gjort cornflakeskakor, såååå goda! Hade tänkt att ta en dusch nu om jag orkar annars gör jag det imorgon på morronen, ifall ni ville veta...haha! Förresten så har jag och sonja bestämt att vi ska simma 2 dagar i veckan, asmysigt. Simma och rida är typ dom enda sporterna jag gillar, haha! Så det blir ju jättebra. Vi börjar imorgon, älskar att komma hem efter man varit i simhallen på kvällen. Tycker det är lite mysigt. Dåligt med uppdatering idag, förlåt mig! Men det kommer att bli bättre,  I promise. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0