27 oktober 2011

Hej people! Denna dagen började verkligen inte bra, haha. Kom upp 10 minuter innan bussen körde så hade det stressigt som fan. Och ja så hade vi NO provet idag med. Typ konstigaste provet jag gjort? Bara 3 frågor. Och allt handlade om att verkligen förklara så jävla långt och invecklat som möjligt. Självklart det jag är sämst på, haha. Men skrev allt som kom upp i huvudet. Och hoppas så jävla mycket att jag får godkänt! Får hoppas det! :) En dag kvar nu sen är det lov. Det skönaste är att slippa plugga. Usch, vi har så sjukt mycket just nu. Så det här lovet är verkligen efterlängtat. Mycket text det blev. Okej men, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: heheheheh

jag vet orkar inte !!!!!!!!!!! :****************************

2011-10-27 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0