Engelskaläxan - klar!

Just nu snackar jag med amandis. Vi snackar lite om imorgon, ska ner på stan och sedan sova hos mig och sen på lördag blir det ridning! Men nu la ni på...haha, intressant info! Blev iallafall klar med engelskaläxan nyss, sjukt skönt. Sen va det något papper i so:n som vi skulle kunna tills imon, men det läser jag sen när jag går och lägger mig! Nu ska jag kolla på robinson, haha förresten kunde jag haft en kategori med namnet: PLUGG...sjukt många sånna här tråkiga inlägg där jag skriver om skolan och massor av plugg. Men det är ju min vardag, så egentligen passar den ju in i den vanliga kategorin, right? Haha, äckligt långa inlägg jag skriver nu förtiden. Men det är ju mysigt.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0