Be as happy as possible

Dålig bild..(håret ser oranget ut!)
Tjocktröja - bikbok | jeans - rågårds modehus | converse 

Idag har jag varit och kollat på när Wilma var och spelade match! Men det var så jäkla kallt så följde med farmor och handlade istället efter halva matchen. Tror iallafall att dom vann med 8-4 mot älmhult? Haha, hursomhelst ikväll ska vi sova första natten i husbilen.. fast här hemma. Jag har en egen säng, känns sjukt härligt! Så det blir nog bra. 

Just nu sitter jag och kollar på kläder, är så sjukt sugen på att shoppa! Men försöker spara mina pengar tills vi ska till ullared. Man hittar faktiskt rätt mycket där. Kanske slänger upp något kollage på saker jag skulle vilja ha, om jag orkar... haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0