Hej people!

Schnygg pippi långstrump..

Idag efter skolan åkte jag och familjen och köpte ridstövlar till mig, behövligt..haha. Efter det myste vi på kaskad! Nu är det faktiskt inga läxor/prov på ett tag! Nästa vecka är det prao ju, så jag kommer nog få gott om tid till bloggen. Så nu kör jag på! Låter bra va? Förresten kom pappa nyss hem med våran nya husbil som han har varit iväg och köpt..holy shitness säger jag bara!! Sån skillnad från vår förra..helt sick! SOMMAREN KOMMER BLI HELT AWESOME! Ska skriva färdigt en bokrecension nu, hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0