DAG 1 & DAG 2

Oupsi, glömt och uppdatera lite! 
 
Måndag: Träffade sonjis efter att knappt har setts på hela sommarlovet..vi hade det iallafall jättemysigt. Flängde runt med bussen efter hennes kort och sedan gick vi en sväng på grand och jag fick med mig ett par byxor hem. Sen åkte vi hem till Sonja och hade det mys där! ♥
 
Igår: Träffade Aliceballis och hade det myyys! Först åkte vi till badplatsen, fotade lite och även badade. Blåste sjukt mycket tyvärr. Vi frös och åkte tillbaka hem till mig. Sen bestämde vi oss för att kolla på en film och äta godis, så vi brummade iväg med hennes moppe till ingelstad och köpte godis, haha! Lite osäkra på vägen, men vi tog oss dit i spöregn. Men helt klart värt det! ;)
 
TVÅ TOPPENDAGAAAAR!
 
Ca 2 veckor kvar av sommarlovet nu, vill njuta av dessa 2 veckor. Trodde faktiskt att det skulle va fint väder nu i augusti. Brukar alltid vara det ju...hursomhelst kanske det inte blir inlägg exakt varje dag. Blir när jag känner för det helt enkelt. När jag har bilder eller något att skriva om. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0