5 DECEMBER 2012

Hej, förlåt för dålig bloggning. Vart allmänt ful denna veckan, därför inga bilder. Idag gick jag runt som en mysis. Håller på att skriva bokrecensioner till svenskan, typ det viktigaste för betyget. Suger rätt mycket. Hursomhelst så tycker jag att veckan har gått snabbt. Det är redan torsdag imorgon liksom? Snart är det julafton! Längtar, ska bli så mysigt. Ska lägga till lite julmusik listor och få riktig julkänsla nu. I helgen ska jag försöka fota mycket så det blir lite roligt på bloggen. När man kommer hem från skolan är det ju kolsvart ute! Det är det som är negativt med vintern isåfall. Annars tycker jag bara att den är mysig. Imorgon hänger Sonja med hem så ska vi va ute lite i snön och ha det mys! ♥ Mycket babbel.. Back to bokrecensioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0