GÖTEBORG

Lite bilder från Göteborg, var på universeumet och sedan liseberg en stund på kvällen, men det var sjukligt kallt så vi stannade inte så länge! Hade iallafall en mysig helg, kul att komma iväg och göra något! :) 

Nu är tisdagen avklarad, bara 3 dagar kvar.. Haha, känner att jag borde skriva klart en sak till tekniken ikväll men jag är så trött så kanske gör det imorgon. Vi hade julfest ikväll med klassen efter skolan. Vi körde lite dirty santa, åt pizza och kollade på härliga kvarteret skatan, så skön humor! Haha, rätt kul iallafall! Nu ska jag kolla på julkalendern som jag missade på morgonen. Pussis

Kommentarer
Postat av: Eriica

Härliga bilder :)

2012-12-12 @ 00:15:22
URL: http://eswensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0