Hemma

Två bilder från sommaren från min förra iphone! Åh vad jag saknar att va brun..
 
Är hemma nu, köpte de sista julklapparna. Känns väldigt skönt, tycker det är rätt jobbigt att köpa julklappar, men det är ändå kul att ge bort och se folk bli glada. (förhoppningsvis, haha!) Efter det hämtade mamma och Erik upp mig och Wilma och vi åkte till willys och handlade lite ingredienser till bakandet!

Känns faktiskt inte så jobbigt att det är måndag imorgon. Denna sista veckan innan jul tycker jag är så mysig. Lektionerna gör man nästan ingenting på och så händer det lite roligt i skolan också. Det är nice. Hörs sen, pussis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0