HJÄRTBOKEH & SIMBA

Testade på att fota hjärtbokeh, gick dock inte så bra. Hittade ingen bra lampa att använda, så hade inget bra ljus och så vidare. Men kul att testa på! Förresten har jag börjat ogilla designen, ska se om jag kan fixa ny snart. 
 
Ännu en dag har gått, och vi är ännu en dag närmare julen. Jag är verkligen taggad på jullovet nu. Ska bli så himla skönt, och kul! Saknar att kunna fota. Är ju kolsvart när man kommer hem. Så det ska verkligen bli supernice med lov nu! Bara 2 ½ dagar kvar nu...

Kommentarer
Postat av: CECILIA

gud så fin bokeh! har aldrig riktigt förstått mig på hur man fotar det, några tips?

2012-12-19 @ 14:05:27
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0