Torsdag 20 december

1 dag kvar till jullov, 4 dagar kvar tills julafton. Livet är så jäkla skönt just nu!
 

Som sagt, snart ska jag göra om min blogg, efter jul ungefär. Och då menar jag inte bara design. Får hoppas att det blir bra, och att jag lyckas hålla det uppe! Tänkte iallafall sålänge slänga upp en juldesign för rolighetens skull. Ska försöka fota lite imorgon tror jag. 

Varit en helt okej dag iallafall. Först seg spanskalektion, sedan lite svenska och klasstid. Vi fick även sluta 25 min tidigare idag på grund av julkul, och det är ju inte helt fel? Imorgon efter vi slutat runt halv 11, 11 tiden drar jag ner på stan med Amanda för att kolla lite. Hoppas på att kanske hitta något fint! Ska snart ta och kolla på julkalendern. Puss!

Kommentarer
Postat av: CECILIA

vilken härlig bild!

2012-12-20 @ 20:55:23
URL: http://candersson.bloggplatsen.se
Postat av: Karolin

Ååh, jag är kär i din katt! ❤
Dessutom har du jättefina bilder på din blogg, så orättvist! ^^

God jul

2012-12-21 @ 04:04:06
URL: http://Ukarro.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0