brunett?


Har tyvärr inte kvar några bilder från när jag var brunett eftersom datorn pajade..hittade bara dessa bilder!

Hursomhelst tänkte jag att jag skulle färga håret brunt igen i slutet av sommaren. Är trött på att håret gulnar och få svart utväxt, haha.. kanske kommer ångra mig sen men skitsamma! Det är bara hår?! Bryr mig inte så mycket, haha. Men ska försöka att inte klippa mig nu. Vill hela tiden ändra håret och så, och då slutar det med att jag klipper av det men nu tänker jag fanimej inte klippa mig! Haha.
Så i slutet av sommaren färgar Sonja antagligen mitt hår. Hihi, good to know! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Apsnyggt!! Färgaaaa

2012-06-09 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0