SKITDATORN TILLBAKA...

Trött jojjo, trött katt.

Nu sitter jag här med min gamla dator igen! :thumbdown: Med internetkabel och hela köret(men det hoppas jag att vi kan fixa!) Jag vill ju ha med mig datorn när vi åker iväg och så, går ju inte om jag måste ha en kabel i för att ha internet. FUCK IT-HELVETET.

Men dom lite gladare nyheterna är att det bara är 10 dagar kvar till skolavslutningen och bara 7 skoldagar. Längtar sjukt mycket! Imorgon är det nationaldag också, skönt med lite ledigt så jag hinner vila upp mig riktigt tills på torsdag. På fredag ska jag till grand med sonjis och kolla om jag hittar någon klänning till skolavslutningen. :)
Jag är ALLTID för sent ute med sånt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0