Tisdag 26 juni 2012

Ännu fler mobilbilder, men det är bättre än inga bilder alls! ;) 

Snart har hela juni gått och det har varit ca 4-5 dagar med fint väder? I juni liksom! Det var till och med finare i maj. Kallaste och regnigaste juni på typ 20 år...Skulle fortsätta regna i 2 veckor framåt, känns ju helt okej att man snart sticker iväg till 30+ grader! Får hoppas att det fina vädret har kommit hit när jag kommer hem igen. Men ska förhoppningsvis till stugan några dagar efter jag kommit hem, så det blir bra ändå! Denna sommaren kommer gå så fort...så mycket som ska göras. Skulle inte va helt fel med lov i september också? Haha. Roligt väder-snack här! 
Och vad har jag gjort idag? Ridit skitmysig skogsrunda med Amanda med massa galopp. Så mysigt!! Världens sämsta vägar var det dit så det var lite jobbigt att cykla med motvind och så men när vi kom hem till Amanda igen tog vi med oss mat och dricka och stack ner och myste vid badplatsen. Skitbra dag! Blev långt inlägg det här, men jag hade mycket och snacka om. Haha! Nu ska jag duscha. Vi hörs, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0