världensfulastekollage

Några saker som jag verkligen vill ha just nu...3 par shorts. Ett par vanliga(utan hål och sånt), ett par vita och ett par färgglada. Och så behöver jag en ny väska, nya vita converse(kan inte ens använda dom längre, världens största hål på dom..), nya pilotbrillor(också sönder, haha..) & kenzas skinnjacka :love: 

Nya pilotbrillor och shortsen ska jag försöka hitta denna veckan. Skulle gått ut och fotat innan för typ två timmar sedan? Haha, men det började regna. Och så slutade det, då fixade jag till mig och sådär sen börja det regna igen. Blev förbannad dels för vädret och lite andra saker. Så jag gick och duschade istället. Haha, och nu tänkte jag göra ännu ett försök men nu är det massa polacker utanför fönstret. BAD DAY.
Nu ska jag göra pizza med mamma. Jag fotar imorgon istället, jag har ju hela sommarlovet på mig, right?

Kommentarer
Postat av: Anonym



Nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke från kavatajag. Det är enkla regler och det finns saker man kan göra för extra chans. Kom bara ihåg att göra de 3 översta sakerna som man måste göra, annars räknas inte ditt bidrag :)

http://idahtt.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-kavatajag.html

2012-06-17 @ 18:43:43
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0