ÄNTLIGEN

Bild från Danmark

Är sååååå glad just nu! Shakespeare är klart, kommunalproven är klara och i torsdags fick jag äntligen tillbaka min dator. Så skönt att kunna sitta var jag vill med datorn och slippa ha i en kabel för internet i hela tiden..

Dessutom ska vi åka iväg med husbilen för första gången idag. Till ullared, wohooo! Haha, blir askalas. Nu kör jag igång med bloggningen igen iallafall, men ibland tar skolan väldigt mycket tid, alla var typ klara med shakespeare när jag inte ens hade börjat på grund av att jag inte hade någon dator.. haha, så den kom verkligen i rätt tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0