tråkighets-test

Du heter: Johanna Wahlberg
Smeknamn: Jojjo, Jojz, Johannis
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Lyssnar aldrig på depplåtar, då blir det bara ännu värre om man inte är på bra humör. Lyssnar alltid på glada låtar, haha!
Beroende av:
mobilen, datorn & kameran
Vad tror folk om dig?
Jag vet faktiskt inte, haha!
Stämmer det?
-
Vad får du oftast komplimanger för?
ögon & mina långa ögonfransar, mina röda läppar typ(haha!) men oftast säger folk att jag är söt typ..
Hur imponerar man på dig?
Man är sig själv, gärna bra humor!!
Brukar du skratta för dig själv?
Det händer...haha.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Hahaha okej men så bra då :)"
Var bor du?
Växjö
Trivs du där?
Jadå
Hur svarar du i mobilen:
HEJ. / Hallå?
Vem ringde du senast?:
Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
"Okej"
Antal timmar sömn inatt:
Sov du ensam:
Ja
Brukar du komma i tid:
Ja, oftast!
Hur känner du dig nu:
Lite uttråkad, men annars glad!
Vanligaste färg på dina kläder:
grått, svart, vitt är väl det allra vanligaste? Men brukar typ alltid ha en "färgdetalj".
Vad tycker du om fötter:
Äckligt?
Vad saknar du:
Sommaren!
Hade du en bra kväll igår:
Ja, helt okej. Haha.
Favorit dryck på morgonen:
BRAVO apelsinjuice
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Är alltid så trött när jag ska upp på vardagarna, så brukar gå och lägga mig runt 10 halv 11 för att orka...Men på helgerna senare.
Är du blyg?:
Nej det kan jag inte säga, haha!
Sysslar du med någon idrott:
Rider & simmar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Haha, jag vet inte.
Har du spytt offentligt:
Nej.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Sånna grejer som man aldrig gör som tjej?
Är du nöjd med ditt liv:
Ja! :)
Är du bortskämd:
Nej det är jag inte. Det mesta får jag spara ihop till själv med hjälp av barnbidraget och så. Det beror på vad det är för något. Vad mina föräldrar tycker är viktigt, haha. Men bortskämd är jag inte!
Vad gör du i morgon:
Ska följa med på Wilmas loppis som hon har med klassen..
Vad är det värsta du vet?:
Getingar, humlor och tråkiga människor.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Jag har underbara vänner!
Vad är det finaste du fått?:
Min katt Smilla när jag fyllde 8! ♥
En speciell dag du minns:
24/12-09
Du samlar på:
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Brukar inte ringa någon.
När grät du senast:
Kommer inte ihåg.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
SHOPPA!!
Vill du gifta dig:
Ja det tror jag
Vill du ha barn:
Aa
Är du musikalisk?:
Hahaha nej verkligen inte!
Vad dricker du helst när du är törstig:
Is-vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
Japp
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Nej
Biter du på naglarna:
Usch, nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0