Ullared-shopping

Fick med mig en kasse hem iallafall..och en ny "onepiece"♥

Orkade inte blogga mer när jag var iväg, natten efter första dagen på ullared kunde jag typ inte sova någonting, mådde illa och skit men jag släpade mig upp och shoppade iallafall nästa dag! Men det var det värt. :thumbup: Nu ligger det typ ullaredspåsar i hela huset... haha. 

Ska checka lite simpsons och plugga glosor tills imon, efter det lite spanska och sist men inte minst fysik! Woho, 3 läxor på en dag, kul! Typ 5 veckor kvar tills sommarlov tror jag? Hääääärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0