Bibblan

Hänger lite på biblioteket här i staden med Amanda. Vi kollade klart på gymnasieskolorna för ett tag sedan. Kanske inte sa det, men vi fick gå och kolla in 2 olika skolor under denna dagen. Jag tittade på kungsmad och Växjö fria. Vet fortfarande inte riktigt vart jag vill gå, får se hur det blir. Men nu orkar jag inte tänka på det mer på ett tag, haha. Vi ska snart gå och prova lite skor eller något och sedan åker jag hem och pluggar lite till SO provet på fredag! Mycket babbel.. Uppdaterar ikväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0