ÖNSKELISTA ÄN SÅLÄNGE

1. Dr martens, mamma har redan köpt 2 skor till mig på inte så lång tid, och jag själv känner inte för att lägga pengar på dom så jag önskar mig dom i julklapp istället. Sjukt snygga. 
2. Dr denim jeans, dom sitter så bra!! 
3. Någon fin klocka, har velat ha en klocka länge, men inte orkat köpa någon.
4. Pengar, brist på annat att önska sig. 

Ja, det är väl typ det? Vet faktiskt inte så mycket mer. Kanske ändras om några veckor. Men såhär ser den ut än sålänge. Tänkte att ni ville veta, haha. Nu ska jag kolla på portkod 1321!

Kommentarer
Postat av: Wilma & Sandra

sv: Ja, allt är bra! sjd? :)

2012-11-20 @ 18:29:13
URL: http://wisa.devote.se
Postat av: Izabelle

Sv: Jadå Dusjälv? :)

2012-11-20 @ 20:23:07
URL: http://bellez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0