I'M BACK

Mysig bild på mig och sonjis
Heeeeej! Var ett tag sedan jag skrev, men nu har jag verkligen haft en riktigt lång bloggpaus. Tänkte att jag skulle börja lite smått med bloggandet igen, har varit sugen ganska länge på att börja nu och nu kände jag för det så varför inte? Haha, vet att designen är sjukt tråkig, men ska fixa till bloggen nästa vecka! Just nu är jag påväg till kalmar med husbilen för att kika lite på ikea och bara mysa i husbilen i det dåliga vädret.
Hoppas ni har haft det bra medans jag varit borta och att ni fortsätter läsa min blogg! :) Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0