DENIM

Nytt i garderoben!
 
Efter att jag kommit hem igår bestämde jag dejt med Sonjis på grand. Hade det supermysigt verkligen!♥ Hade verkligen inga jeans så behövde leta upp några som kunde funka ett tag och det hittade jag. + en jeansjacka! Var inte planerat egentligen, men har ju letat efter en väldigt länge och nu hittade jag en. Så jag slog till!  
 
Jag hade iallafall en riktigt lyckad helg och känner mig så nöjd. Var lite mindre kul att stiga upp och gå till skolan idag, men det gick bra trots huvudvärk. Allt känns mycket lättare när solen lyser, ska bli skönt att det ska bli lite varmare snart också! Ikväll ska jag läsa lite biologi till ett läxförhör imorgon och börja plugga lite smått tills religion provet på fredag. Vi hörs senare, puss. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var köpte du jeansen? Jätte fina

Svar: Tack, från ginatricot!
Johanna Wahlberg

2013-04-09 @ 07:04:25
Postat av: Klara

åh vad fin jeansjackan var, vart har du köpt den? riktigt kul att du lägger upp outfitbilder, fortsätt gärna med det :)

Svar: Tack så mycket!! Den är från cubus faktiskt :)
Johanna Wahlberg

2013-04-09 @ 13:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0