HELG

Jajamän! Nu har även jag sett alla Harry Potter filmerna. Och det ångrar jag inte, så himla bra. Vill snart kolla på alla igen, haha. 
 
Hej på er! Det har inte blivit någon bloggning denna veckan, sorry for that. Blev sjuk igår och var tvungen att vara hemma och vila idag med. Börja känna mig bättre, men vet inte vad det var för konstig skit jag fick igår alltså...Nu är det iallafall helg, så jäkla skönt. Och nästa vecka är det valborg och första maj! Maj är ju typ sommarmånad? Eller nästan iallafall. Så jag hoppas på ännu mera värme nu, TAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0