TISDAG 9 APRIL 2012

Fick bli lite dåliga mobilbilder idag tyvärr...
 
Är rätt stressad nu för jag ska snart åka in mot stan, men tänkte uppdatera er lite först. Haft en helt vanlig skoldag idag, eller vanlig och vanlig. Brukar ha sovmorgon till 10 över 10, men istället fick jag åka till skolan vid 20 över 8 för att göra ett läxförhör...men det gick rätt bra iallafall. Sen hade vi idrottsteori och efter det hemkunskapsinformation resten av dagen. Så jag är rätt trött i huvudet just nu! Jag uppdaterar mer ikväll, hoppas ni haft en bra tisdag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0