VISLYRIKER?!

Hej guys! Känner att min bloggning varit rätt så kass. Men jag har faktiskt en anledning! Håller på att skriva om vislyriker i svenskan/engelskan och det är ju så sjukt jäkla ointressant. Går verkligen segt. Men har fått ihop lite mer nu iallafall, fast känner mig ändå inte klar. Fick nog den sämsta vislyriken också, hittar absolut ingen fakta. Men ska sluta gnälla nu. För imorgon är det fredag! Och jag ska träffa bästa Sonjis efter skolan och ha det lite mys. Blir säkert bättre uppdatering i helgen med, så dont worry! Hoppas ni haft en bra torsdag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0