EN RUNDA PÅ STAN

 Tänkte publicera inlägget på morgonen egentligen, men det blev något fel!
 
Idag har jag varit inne i staden med mammi en sväng. Vi handlade de sista julklapparna + lite annat. Jag letade efter något nytt att ha på mig på julafton. Ville bara ha något enkelt som man kan använda annars också, men det är lite svårt att hitta bland alla paljett-toppar och grejer! Men hittade tillslut något på ginatricot iallafall. Så nu känns det okej! Jag har inte ens tänkt på att det är söndag idag, världens härligaste känsla att man inte behöver gå upp och gå till skolan imorgon. P&K

Kommentarer
Postat av: elvis

åh ditt hår är så himla fint!!

2013-12-23 @ 21:54:39
URL: http://elvissbjorknert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0