Senaste dagarna

 ph 1: Min chokladkalender, ett måste varje jul!                                  ph: mini-fika med Amanda efter skolan! 
  ph 3: Svenska-lektion...                                                                    ph 4: Bakat smörkola, så godaaa!
Ph 5 & ph 6: Julpyssel hemma i tisdags!!
 
Hej på er! Ekat lite tomt på bloggen de senaste dagarna, men har tyvärr haft lite bloggtorka. Men nu tänkte jag försöka ta tag i det lite mer när det inte är lika mycket i skolan längre nu innan jul. Kom hem vid tre-tiden och sen dess har jag hunnit äta, baka cornflakeskakor som jag ska ha till julkalendern och just nu har jag facetime med Sonjis! Imorgon är det redan fredag, denna veckan har gått sjukt snabbt, så skönt. Sen är det bara 2 veckor kvar till jullovet! HÄRLIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0