7 januari 2013

Godmorgon! Glömde blogga igår, hursomhelst träffade jag Sonja! Vi möttes i stan, men vi hade ingen aning om att det var trettondagen eller vad det nu heter, så vi tog bussen till grand istället. Försökte hitta något till kanarieöarna, men hittade verkligen inget. Sedan åkte vi iallafall hem till mig och bakade, kollade på film, spelade wii och lite sådär. Supermys!! 

Och i övermorgon åker jag till kanarieöarna, hur fett?! Åh ska bli så kul! Har börjat packa lite smått, men brukar alltid packa sista dagen. Det är bara då jag kommer på exakt allt jag ska ha med mig. Haha! 

Kommentarer
Postat av: CECILIA

fin bild!

2013-01-07 @ 14:04:23
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0