79 astråkiga frågor

Namn? Johanna Wahlberg
Stjärntecken? Lejon
3 Rädslor? Getingar, spy, äckliga saker bara.. haha
3 saker du älskar? godis, min mobil & dator
4 avtändande saker? lol, vet inte
Lärt dig ett nytt språk? spanska
Hur lång är du? ca 173 cm 
Vad saknar du just nu? sommaren
Vilken tid föddes du? tid? vet inte! mitt på dagen tror jag?
Favorit färg? vinröd, svart, vit, grön
Favorit citat? hakuna matata
Favorit plats? utomlands & mitt rum
Favorit mat? pommes & hamburgare, pizza
Använder du ironi? ja
Vad lyssnar du på just nu? everybody talks - neon trees
Vad lägger du först märke till med en ny person? hur den är som person
Skostorlek? 38
Ögonfärg? blå
Hårfärg? blond
Favoritfärg på kläder? svart, vit, grå & vinröd på sommaren lite mer färgglatt
Busringt? ja
Vem ringde dig senast? Sonjis!
Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? svart 
Meningen bakom ditt alias? jag vet inte, haha. 
Favoritfilm? the proposal
Hur känner du dig just nu? bra
Din relation med dina föräldrar? bra
Favorit högtid? julen 
Tatueringar/piercingar du har? 3 i öronen
Tatueringar/piercingar du vill ha? i naveln
Får du "Godmorgon" och "Godnatt" sms? ja
Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? en halvtimme
Har du rakat benen de senaste tre dagarna? ja
Vart är du just nu? vardagsrummet
Har du varit på ett bröllop? ja
Bor du med dina föräldrar? ja
Längtar du till något? kanarieöarna & sommaren
Har du varit underviktig? när jag opererades i munnen och inte kunde äta, gjorde så jävla ont! Haha. 
När kramade du någon senast? igår
Finns det någon du litar på men inte borde? nej
Något du inte gillar med idag? fult väder
Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? jag vet inte.. haha
Din konstigaste talang? kan göra något konstigt läte med halsen, annars är jag rätt så talanglös
Har du några konstiga fobier? getingar, men det är väl inte så konstigt?
Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? helst bakom
Vilken var din senaste lögn? någon liten vit lögn för mamma eller något tror jag, haha
Föredrar du att ringa på en telefon eller video chatta? beror på vem det är 
Tror du på spöken? nej 
Tror du på magi? nej, tror inte det..
Tror du på lycka? ja
Hur är vädret just nu? dåååligt
Vilken var den senaste boken du läste? rekryten, typ läst 5 sidor. 
Gillar du lukten av bensin? nej, eller ibland
Har du några smeknamn? Jojz, Jojjo, Jojjan
Senaste skadan? stukat finger.. haha
Spenderar du pengar eller sparar du dom? SPEND!
Kan du röra din näsa med tungan? nope
Är det något rosa i rummet du är i nu? mina hörlurar
Favorit djur? hund & katt
Vad gjorde du igår vid midnatt? kollade på film
Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? finns många 
Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Ingen aning!
Har du varit olyckligt kär? nej :)
Ditt favorit ord? lol
En bra blogg du följer? följer sjukt många bra! Men om jag måste säga en, kenzas.
Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Hej
Känner du någon som sitter i fängelse? nej
Vad har du för bakgrundsbild på datorn? Bild  från kroatien
Fått IG i ett ämne/kurs? nej
Haft ett jobb? nej
Lämnat huset utan plånbok? ja
Mobbat någon på internet? nej
Rökt? usch nej
Druckit alkohol? usch
Är du vegetarian/vegan? nej..skulle inte funka! gillar inte grönsaker.
Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? hahaha, ja.
Tittat på tv 5 timmar i sträck? nej, eller kanske
Varit utomlands? ja
Fått ditt hjärta krossat? nej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0