Amandis&jag

Efter Amanda stack hem igår var jag tvungen att desperat försöka plugga in spanskaglosor som jag helt glömt. Så då blev det ingen tid kvar till att blogga, måste planera lite bättre haha! Nu har jag iallafall försökt plugga till engelskaprovet och tycker att det känns helt okej iallafall. Även fast jag började plugga idag, haha. Men engelska är inte speciellt svårt ändå. 

Igår gick jag och Amanda först ner till stan en liten runda. Jävligt liten, haha. Ca en halvtimme, men vi hann både mcdonalds, ginatricot & bibok. Fick dock inte med mig något hem...
Efter det fotade vi lite "inspo"-bilder till weheartit & tumblr. Får se om någon blev bra, vi var rätt så oseriösa. 
Men kika in på min tumblr lite senare så kanske: johannawahlberg.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0