Lördag 26 januari 2013

 Hej bloggisen! Förlåt, glömde bort att blogga igår. Har blivit förkyld och på kvällen så är det alltid jobbigast och man vill bara ligga framför TV:n och slappa. Så det var precis vad jag gjorde också. Men på dagen efter skolan tog jag och Alice bussen till grand en sväng. Var så mysigt så! Och idag har Sonja varit här en stund också, vi skulle fota ute men fyfan vad kallt alltså...så vi fotade inne istället! Haha. Och nu har jag varit och kollat på nyårsrevyn med the family och så avslutade vi det med att äta kina-mat.
Nu ligger jag och kollar på americas funniest homevideos och inväntar pensionärsjävlar! Ha en trevlig lördagskväll så ska jag blogga bättre imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0