OOTD

Verkligen inte mycket att se, men det här var en sån dag då jag bara i princip klev upp ur sängen och tog på mig första bästa. Usch vad lat, får skärpa mig. 
 
Måndag idag, men jag är glad ändå. Dagen flöt på bra, först SO då vi höll på med aktier som ändå var helt okej och sen matte då man bara kan sitta och räkna och lyssna på musik. Nu ligger jag i sängen och fruktar att klockan snart är 6, då måste jag börja med NO-plugget nämligen. Innan dess tänkte jag slänga upp några bilder från kanarieöarna från mobilen, kanske kan vara lite kul att se ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0