SENASTE DAGARNA

Sist jag bloggade var vi påväg till ullared! Vi hade varit några nätter i Smögen och ville åka vidare. Och helt plötsligt hamnade vi i Ullared, haha. Vi gick iallafall in en sväng på gekås och köpte lite småsaker. Sedan åkte vi och badade i någon mysig sjö i närheten! Efter det styrde vi mot skåne. Vi var på en camping i Falsterbo-Skanör, jättefin strand där dock väldigt kallt i vattnet! Runt 16-17 grader.. Och igår åkte vi in till malmö för att shoppa lite på emporia. Lugnt och skönt inne i varuhuset och jag lyckades få med mig lite från hollister. På natten sov vi vid något mysigt ställe där Wilma & jag fotade lite och idag på morgonen åkte vi till Kiviks musteri en sväng. Tror det var allt! Blir lite för mycket babbel nu, men vill komma ikapp med det jag missat. Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: ronja svensson

Vart har du köpt den underbara klänningen som du har på dig på bilden på dig och wilma? :)

Svar: Köpte den i någon liten affär i Borgholm för ca 2 år sedan! :))
Johanna Wahlberg

2013-07-25 @ 10:31:06
Postat av: susanna

Ååh vilka fina bilder, verkligen!!

Svar: Taaack!! :)
Johanna Wahlberg

2013-08-12 @ 12:43:15
URL: http://susannaeagle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0