1 JUNI 2013

Hej allihopa! I'm back. Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har en anledning. Blev ju sjuk förra veckan och det höll i sig i veckan med tyvärr. Och istället för att skriva massa tråkiga inlägg om att jag är sjuk tog jag en bloggpaus istället! Men nu är jag mycket bättre! 
 
Både i torsdags och igår var det så himla fint väder, var riktigt härligt. Igår efter skolan gick jag ner och mötte mamma på stan. Fick med mig två "toppar" hem som jag kan visa ikväll. Lite senare ska jag iväg till födelsedagsfirande. Hoppas ni haft det bra medan jag varit borta, så hörs vi senare. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0