NEW IN

Köpte detta när jag gick en sväng på grand innan de stängde med mamma i förrgår, just den dagen som sommarrean startade i typ alla affärer. Snacka om tur! Allt det jag tänkte köpa var det halva priset på. Supernöjd verkligen!

Förresten har jag börjat kolla lite på Grey's Anatomy nu. Har aldrig följt en serie innan för jag vet typ hur alla slutar och då är det inte kul längre, haha. Men av någon anledning är denna serien så spännande, så jag kommer nog fortsätta titta på det. Ska sätta på ett avsnitt nu, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0