NY DESIGN

Detta tog mycket längre tid än vad jag trodde det skulle göra...Klantig som jag är råkade jag radera hela min gamla design. Fråga mig inte hur, jag lyckades med det iallafall. Så det var inte bara att göra om lite småsaker och så, utan jag fick göra om designen från början! Har suttit framför datorn i flera timmar, och det kan vara lite smått jag har missat här och där. Men det ska jag fixa till! Just nu vill jag helst inte se en dator mer idag, haha. Jag tycker iallafall att den här designen funkar rätt bra, enkel och fin liksom. Så jag är nöjd! Bloggar imorgon, puss på er och ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0