PANDORA

Fick ett pandora-armband igår av mamma & pappa, som en avlutningspresent. Så himla fint!! Ska se till att köpa en berlock så fort jag kommer in till stan. Nu vet jag iallafall vad jag ska önska mig när jag fyller år, haha. 
 
Hursomhelst, godmorgon! Första dagen på sommarlovet och det spöregnar idag med. Rätt typiskt egentligen? Hela veckan är det fint väder, sen när vi väl får sommarlov så kommer det dåliga vädret. Men jag överlever än sålänge! Sitter under tak ute på min favoritplats och läser. Läste ut en hel bok igår...Hej boknörd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0