SATURDAY

Hej på er! Förlåt för att jag inte har bloggat något idag, men jag orkade inte på morgonen. Sov rätt länge och låg och tittade på TV istället. Kom iallafall nyss hem, har varit i stan med sonjis och myst lite! Vi kollade runt i lite affärer och så. Vi var även inne på axel ohlsson för att kolla efter berlocker, men de skulle precis stänga så vi sket i det. Får ta det nästa vecka istället! Fick med mig en t-shirt och godis hem. Så ikväll blir det film-mys med godis! Hursomhelst har jag haft en supermysig dag som alltid. Nu ska jag hjälpa till lite med maten, ikväll blir det grillat. Vi höres
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0