SOMMARLOV!!

Såg ut såhär på skolavslutningen i år, jag har haft vit klänning så många gånger så det fick bli något annat detta året.

Bilderna passar inte riktigt in just nu, ser sur ut. Haha! Men spöregn på skolavslutningen förstör lite grann tycker jag! Alla år har vi suttit ute och lyssnat på när rektorn pratat osv men detta året fick vi sitta inne i en äcklig gympasal istället... Vädret suger verkligen, men jag bryr mig inte längre. För nu har vi sommarlov! :D Åh vad skönt det ska bli och roligt framförallt. Har massor av roliga saker framför mig nu! Nian är slut, lite tråkigt är det. Men jag tycker ändå att det ska bli skönt att lämna den skolan nu. Hursomhelst, nu ska jag inte tänka på skolan på ett bra tag! Ska skriva lite om avslutningsmiddagen snart, har inte hunnit blogga nu de senaste dagarna. Men nu så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0