THURSDAY

Hej på er! Lite dålig bloggning känner jag. Dels har jag inte suttit vid datorn så mycket på senaste tiden och dels för att vädret är skit just nu och jag tappar fotolusten. Men har hört att vädret ska vända imorgon! Jag hoppas på det iallafall, vill kunna ta fina bilder osv utan att behöva ta skydd från regnet mellan varje bild liksom. Sålänge så är mitt fel 2 inlägg om dagen, och det ska nog inte bli några problem! Sen när vi åker iväg med husbilen och till sommarstugan osv blir det ännu bättre, för då fotas det ännu mer. Men yes, det var det jag ville säga! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0