Sunday

Godmorgon! Vaknade rätt sent idag, igår var vi hemma hos några och åt och kollade på melodifestivalen och lite så. Sen när vi kom hem låg jag och kollade på en film på TV till sent på natten. Men nu är jag iallafall uppe och ska snart iväg in till stan en snabb runda igen. Erik har ishockey träning och jag ska fixa lite grejer under tiden. Och sedan när vi kommer hem ska vi börja fixa lite med husbilen! Vi ska nämligen snart åka iväg med den, kan berätta mer om det när det närmar sig. Såhär ser iallafall min dag ut, och idag hinner jag nog slänga in lite fler inlägg! Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda Gunnarsson

Så fin du är och grym blogg måste jag säga!

2013-03-10 @ 13:27:33
URL: http://matildagunnarsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0