BÄSTA PLUGG-PLATSEN

De senaste dagarna när jag har pluggat har jag suttit här ute, hur mysigt som helst och det går faktiskt lättare att plugga när man är utomhus och hör fågelkvitter och så vidare. Nu är jag på G att bli klar med mitt arbete om vislyriker. Haha, det lilla jag har skrivit borde egentligen inte tagit så lång tid. Men jag får skylla mig själv, har varit så lat! Känns iallafall skönt att det snart är klart. Sen så hade vi ju nationella i matte idag med, börjar dra ihop sig nu. Inte många prov kvar! 
 
Och så har jag hunnit med att fota lite i det härliga vädret idag, lägger upp lite bilder senare ikväll! Imorgon kan man ju säga att det är fredag? Känns superskönt. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0