DAGENS

Världens fulaste bilder på vad jag har på mig idag, haha! 
 
Hej bloggisen! Då var det måndag igen, men det är ju bara kortvecka så det känns inte så farligt. Nu är det bara två dagar kvar! Imorgon är det nationella i matte, känns som att det kommer gå åt helvete. Men finns inte så mycket man kan göra, utan man får bara göra provet och va glad sen när det är över! Haha. Ikväll ska jag skriva färdigt mitt arbete om vislyrikerna(snacka om efter)och sedan bara ta det lugnt. Hoppas ni haft en bra måndag hittills, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0