Bad monday

Bild från kanarieöarna i vintras, skulle dö för att få vara där nu!! 
 
Idag har jag haft en riktig ful-dag. En sådan dag då inget känns rätt, varken hår, kläder eller face. Haha! Jag gick även upp för sent och var så himla trött. Som tur är gillar jag måndagarna i skolan med bara 3 lektioner. Men ändå hade jag helst velat ligga kvar i min säng. Jaja, det finns sådana dagar också! Väldigt skönt att vara hemma nu, och ska göra detta till en härlig eftermiddag & kväll istället. Men först ska jag städa mitt rum och göra det mysigt! PoK

Kommentarer
Postat av: Mathias

Ja, det skulle verkligen inte vara fel att få vara i ett varmt land nu!! :) Ha en underbar kväll! :)

Svar: Nej, verkligen inte!! Tack, detsamma!! :)
Johanna Wahlberg

2013-11-11 @ 15:54:03
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0