Ny design

Hej på er! Förlåt för ingen bloggning alls i helgen. Men har haft lite halsont och huvudvärk och sådär, men hoppas på att det ska bli bättre tills imorgon! Tycker att denna helgen har gått för fort, tur att det går fort tills nästa helg igen iallafall. ;) För att fira fars-dag idag så ska vi köpa hem lite hämt-mat & fortsätta spela växjöspelet som vi påbörjade igår, haha! Men det är mysigt. Och ja, jag körde på en ny design. Var egentligen inte meningen, men råkade förstöra min gamla. Så har suttit nästan hela dagen för att "reparera" allt. Allt kanske fortfarande inte står riktigt rätt till men då får jag fixa det sedan. Nu orkar jag nämligen inte titta mer på en dataskärm på ett tag! Haha, puss på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0