30 OKTOBER

Gammal bild!
 
Snart är det november, och sen är det inte långt kvar till julafton! Tiden går sjukt fort, speciellt mellan sommarlovet och julafton tycker jag. Men det räcker med snö i ca 2-3 veckor, sen kan gärna våren komma! Haha. Förlåt för att jag inte bloggade igår, men har lite bloggtorka. Men det är höstlov så jag har tid på mig att tänka ut roliga inlägg. Men om det skulle vara något som ni kommer på, kommentera gärna. Kan vara nästan vad som helst!
 
Klockan är bara 20 i 12, men känns som att klockan är mycket mer! Har inte riktigt vant mig vid "omställningen" än. Igår kom jag hem från mormor & morfar och både strömmen och internet var kvar! Så skönt att slippa krångla med det. Men jag trodde verkligen att strömmen hade gått, så det var en rolig överraskning. Ha det bra sålänge!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fler outfits, wants och kanske vad du har i din väska? :)

2013-10-30 @ 12:28:10
Postat av: Anonym

Mer dagens outfit !

2013-10-30 @ 14:13:48
Postat av: Anna

Skulle vilja se ännu mer wanties, älskar dina collage!! :D

2013-10-30 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0