Back on track

Hej på er! Nu har jag varit borta några dagar iallafall, tänkte egentligen inte börja blogga igen förens imorgon. Men nu har jag tid igen och kände att jag ville börja redan idag. Känns som att jag kommit ifatt rätt bra i skolan nu, hade matteprov idag som ändå gick helt okej för att inte ha haft matteboken hemma när jag var sjuk & imorgon ska jag göra ett historiaprov som jag missade, men det har jag redan pluggat färdigt till.
Men sen är det inga mer prov och sånt där innan höstlovet, och på måndag har vi studiedag! Så det blir långhelg igen. Allting är väldigt härligt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0