Hemma

Två bilder från våren på mig & mandis. 
 
Haft en riktigt mysig dag faktiskt, även fast det inte blev som vi planerat. Haha! Först tänkte vi att vi skulle cykla ut till en skog i närheten och fota, men när vi väl kom dit var det bara fula färger och inga löv på träden där. Då bestämde vi att vi skulle cykla hem & ta bussen till en fin bok-skog i närheten av grand samarkand. Vi sprang som idioter för att hinna med bussen och när vi väl var framme orkade vi inte gå till skogen så vi bestämde oss för att mysa lite på grand istället. Haha, inte alls enligt våra planer men det blev bra ändå. Köpte godis som jag sitter och äter på nu. Ska snart bosätta mig inne på toan för att fräscha upp mitt hår, känner att det behövs. 
Trillade in väldigt många fina & snälla kommentarer idag, tack så hemskt mycket! PoK

Kommentarer
Postat av: Felicias mode

Sv: åh så avundsjuk! Hatar minusgrader så skulle gladeligen ha 10 grader nu :D

2013-10-27 @ 18:47:48
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt att höra, jadå allt e bra :D

2013-10-27 @ 19:26:57
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0